Nejčastěji kladené otázky - FAQ
Mohu si zboží z e-shopu vyzvednout osobně v salonu Hairborn? A kdy?
Pokud zvolíte osobní odběr, můžete si produkty vyzvednout v salonu Hairborn zdarma. Zašleme Vám SMS s informací o termínu vyzvednutí. Balíček Vám u nás počká 7 dní.
Jaké dopravce používáte a kolik stojí doprava zásilky?
Aktuální informace o možnostech dopravy naleznete zde: Doprava a platba
Přijímáte platbu v cizí měně?
Ve vlasovém saloně Hairborn je možné platit v CZK i EUR dle kurzu za produkty i služby. V e-shopu Hairborn zaplatíte pouze v CZK.
Jak zjistím dostupnost zboží?
Na našem eshopu uvádíme vždy dostupnost v salonu a k expedici. Pokud je u produktu tato informace zelenou barvou, zboží je dostupné. Pokud je černou barvou, zboží dostupné není. Chcete-li se ujistit, že je Vámi vybraný produkt dostupný v salonu Hairborn, informace na prodejně musí být označena zeleně.